Mała rola w filmie Romana Polańskiego „Dziecko Rosemary” miała być szczytowym punktem w karierze aktorskiej Elmera Modlina. Potem wyjeżdża on z USA ze swoją żoną Margaret i ich synem Nelsonem. Kolejnych 30 lat spędzają daleko stąd, żyjąc spokojnie w przestronnym apartamencie. Margaret całkowicie poświęca się swojej sztuce. Elmer w nią wierzy. A Nelson musi pozować do wielkich symbolicznych obrazów. Sergio Oksman dokonuje rekonstrukcji ich prawdziwie straszliwego losu na podstawie zdjęć znalezionych w pudełku na ulicy po śmierci Modlinów. Robiąc to, w interesujący sposób balansuje między fikcją a rzeczywistością.
O artyście
Sergio Oksman urodził się w 1970 r. w Brazylii, studiował dziennikarstwo w Sao Paulo i film w Nowym Jorku. Uczy filmu w Madrycie i od 2000 r. prowadzi wytwórnię filmową Dok Films.
Notes on the Other (2009)
Goodbye, America (2007)
Gilberto Gil: Un Ministro en Directo (2006)
La Esteticién (2004)
Gaudí en la Favela (2002)
Aznar-Almunia: Diario de Campaña (2000)
Pelé – The Match of the Century (1999)
Irmãos de Navio (1996)