Dla ekscentrycznego Marcina Harlendera sztuka jest najważniejsza. I przy jej użyciu broni się on przed światem zewnętrznym. Jest więc logiczne, że Marcin, jego ciężarna żona i czworo ich dzieci pokazywani są niemal wyłącznie w brudnym, zagraconym, małym mieszkaniu. Film nie potępia ich stylu życia, które jest daleko poza konwencjonalnymi normami, na skraju nieodpowiedzialności. Przynajmniej dla patologicznego zbieracza Marcina, który boi się, że magik zmieni go w mechanicznego kangura, ten system działa.
O artyście
Jagoda Szelc dorastała we Wrocławiu. Ukończyła wrocławską Akademię Sztuk Pięknych. W 2006 r. i później studiowała Sztuki Wizualne i Stosowane na Uniwersytecie Arystotelesa w Salonikach. Obecnie studiuje na wydziale reżyserii PWSFTviT w Łodzi.
Aposiopesis (2012)
Punkt wyjścia (2012)
I nigdy nie wracać (2012)
Wagary (2011)
Krzycz jeśli chcesz (2011)
List do taty (2010)